Életbeli tippek a fogyáshoz

0
905

Nyomja meg az unfollow gombot. Imádom a gyönyörűen curated food számlák Instagram. A szájvizet csak ránézésre teszik ki. Pontosan ezért az első dolog, amikor fogynom kell, hogy kiürítsem az Instagram feedemet. Nem akarok a desszertekre vagy az ételekre gondolni, általában étkezések között. Olyan, mintha hamburgert látnék a tv-ben, és hirtelen öt sráchoz akarnék menni. Miután a súlyom ellenőrzés alatt van, követem a beszámolókat, amelyek ihletet adnak az egészséges étkezésekhez, amit otthon is létrehozhatok. Nem követem azt a csodás beszámolót, ami a sütik patakja, mert a sütik a gyengéim. Ne gondolj arra, hogy mit hagysz ki.

Könnyű arra gondolni, hogy milyen finomak azok a mogyoróvajas-miért-nem-E-E-E-E-azok a vajas csészék, vagy hogy mennyire fogsz hiányozni az evéstől, meg ilyenek. De kapcsolja be a gondolkodásmód, hogy gondolja át a dolgokat fogsz nyerni—mint a bizalom az új karcsúbb test—ahelyett, hogy mindent, amit úgy gondolja, hogy feladja. Ha már itt tartunk, ne sajnáltasd magad. Még azok is, akik azt mondják, hogy nem figyelnek arra, hogy mit esznek, és azt esznek, amit akarnak, odafigyelnek arra, hogy mit esznek. Egy rossz döntés nem jelenti azt, hogy egy egész nap Elveszett. Kérlek, ne mondd magadnak, hogy elkezdesz egészségesen étkezni, és sínre teszed az életed holnap. Ha szeretnél egy sütit, mindenképpen egyél egy sütit.

Mondd el magadnak, hogy holnap indulsz

Azonban nem három cupcakes, és azt mondja magának, hogy fog kezdeni holnap, így enni, amit csak akar ma. Ez egy szörnyű elme-összeállítás, és beállítja egy véget nem érő ciklusra, hetekre vagy hónapokra attól, hogy letérj a helyes útról. Ha nem vagy elégedett a döntéseddel, fogadd el, lépj tovább, és csináld jobban a nap hátralévő részében. Észrevetted már, hogy a moziban meg lehet enni szinte az egész zacskó popcorn, mielőtt a film egyáltalán kezdődik!? Ha elterelődik a figyelmed, könnyű enni. Készíts olyan ételt, amikor leülsz, és eltereled a figyelmed. Koncentrálj az ételre, amit eszel – hogy érzed magad tőle? Tele vagy, mielőtt kiürítenéd a tányérod? Jó volt ez az összeg? Multi-tasking evés közben kell egy nem – nem, Ha azt szeretné, hogy lefogy.

A következő a helyzet: sütiket sütsz, és azt mondod magadnak, hogy csak egyet fogsz enni. Pakold össze a sütiket, élvezd ki az egyiket, és beszéld rá Magad még egyre. Most már friss és meleg. Hogy hagyhattad ezt ki? Két cookie után a gyomor fáj egy kicsit az összes cukor, de rájössz, hogy nem tud nem gondolni arra, hogy egy másik cookie. Sok ember számára a kisebb csuklópánt a legfontosabb valóság. Hogy megállítsak egy ilyen tivornyát, bekapok egy köhögéscsillapítót, mint egy Ricola. Kiszedi a sütiízt a számból, és nem kíván semmit enni utána, mert Ricola + csokis süti = fúj. Nem hiszel nekem? Próbáld ki, ha legközelebb nem tudod abbahagyni az evést. Dupla pont, ha először megiszol egy pohár vizet, aztán bekapod a Ricolát.

Megakadályozhatja, hogy túl sokat eszik

Ez a tipp szinte minden fogyókúrás listán rajta van, és jó okkal. Működik. Több módon is segíthet a víz. Ha szomjas vagy, a tested összetévesztheti az éhséggel. A következő, amire emlékszem, hogy tortilla chipsszel tömöd a fejed, amikor egyáltalán nem is volt szükséged ételre. Ha szénsavas vizet vagy szénsavas vizet iszik, az segít feltölteni a gyomrát, és megakadályozza, hogy túl sokat egyen étkezések között. Néha, amikor a tested éhségjelet küld, egyszerre éhes és szomjas. Igyál vizet, hogy normális emberi méretű ételt egyél.

Január van-a hónap, hogy az internet bemutatja a rengeteg cikket arról, hogyan kell fogyni. Minden egyes évben remélem, hogy talál néhány mágikus tanácsot, amely segít nekem, hogy elveszítse az utolsó 5 font, csak hogy mindig megtalálja ugyanazt a tippeket. Miután évekig olvastam ezeket a típusú cikkeket, kattintott velem. Nem találok semmilyen mágikus választ, mert nincs mágikus válasz, ha fogyásról van szó. Ez megköveteli az életmód változás, függetlenül attól, hogy a célja, hogy veszít 50 font, vagy az utolsó bosszantó, valószínűleg képzeletbeli, 5 font.

Itt van hat valódi tippem, ami segített lefogyni a múltban,és most már nem fogyok. Minden alkalommal, amikor leesek a fitnesz és az egészség “életstílusáról”, a súly újra és újra visszatér, ami bizonyítja nekem, hogy a fitnesz és az egészséges súly nem olyan dolog, amit megüt, és az egész életre szól. Életed végéig ezen kell dolgoznod. Legyen vicces. Legyen élvezetes. Ne csinálj semmi drasztikusat. És apró változtatásokat eszközölnek, amik nagy időbeosztást jelentenek heteken, hónapokon és éveken át.

Általános módja annak, hogy az emberek megpróbálnak lefogyni

A leggyakoribb módja annak, hogy az emberek igyekeznek fogyni gyorsan gyakorlása sok, valamint a következő”crash diet” vagy egy nagyon alacsony kalóriatartalmú étrend kevesebb, mint 800 kalória naponta. Az emberek gyakran inkább az a lehetőség, eszik egy nagyon alacsony kalóriatartalmú étrend, mivel gyakran könnyebb fogyni a diéta, mint a testmozgás . Azonban, ha csak most kezdődik a diéta vagy gyakorlat tervet, akkor lehet, hogy sokkal több mint 2 font (0.9 kg) az első héten.

Ebben a kezdeti időszakban a gyors fogyás teljesen normális. A fogyás során ebben az időben gyakran nevezik ” víz súlya. Ha fogyaszt kevesebb kalóriát, mint a szervezet éget, a szervezet elkezdi mártogatni a készleteit energia, úgynevezett glikogén. A glikogén a szervezetben kötődik a víz, így amikor éget glikogén üzemanyag, a szervezet is kibocsátja, hogy a víz (10 trusted Source, 11trused Source). Ez az oka annak, hogy az első héten jelentős súlycsökkenést tapasztalhat. Ha a szervezet használja fel a glikogén üzletek, a fogyás kell stabilizálni 1-2 font (0.45-0.9 kg) hetente.