Hogyan lehet lefogyni 10 nap alatt

0
895

Ha az ünnepek alatt fogyni akarsz, vagy vissza akarsz illeszkedni a nyári fürdőruhádba, vagy egyszerűen egészségesebb életet akarsz élni, tudod, hogy időre és türelemre van szükséged. Mindannyian bűnösek vagyunk, mert mindenféle diétával és fitness tippekkel próbálkoztunk, hogy leadjuk az extra kilókat. Míg egyesek sikeresen teljesítették céljaikat, és extrém intézkedéseket fogadtak el, mások küzdöttek és küzdöttek egy olyan pontért, ami miatt feladták a reményt. Az igazság az, hogy fogyás könnyű, de csak akkor, ha a megfelelő módon történik. Tehát itt van a top 10 titkom, hogy segítsen elérni a célsúly ebben az évben, és nem csak, hogy, ezek a napi gyakorlatok is segít, hogy egy egészségesebb életet.

Állítsa be az ébresztőt 20 perccel korábban, és ütemezze be az edzést reggel első dolga lesz. A tanulmányok szerint azok, akik reggel edzenek, viszonylag karcsúbbak és egészségesebbek, mint azok, akik később edzenek. Vigye magával az érzés jó hormonok és energia egész nap csinál a testmozgás reggel.

Néha ez csak szükségtelenül ijeszt meg, és motiválhat.

 Ha kihagyod a mérleget, ne mérlegeld magad naponta, néha csak szükségtelenül megrémít, és demotiváló tudsz lenni. Is, a skála lehet megtévesztő, mert figyelmen kívül hagyja a tényt, hogy lehet, hogy hozzá izomsúly. Mérd le magad hetente egyszer, és lehetőleg reggel. Ez a kedvencem, és a legtöbb ügyfelemnek azt mondom: “egyél egy almát, vagy képzeld el. Ha nem éhes ahhoz, hogy enni egy teljes alma, akkor nem éhes, csak unatkozik!”. Vegyenek részt szórakoztató tevékenységek vagy hobbik, mint az éneklés, olvasás, vagy amit szeretne. Gondolkodás élelmiszer minden alkalommal lehet rendkívül adóztató a fogyás erőfeszítéseit. Próbáljon Meg Enni Otthon.

A következő 10 nap próbálja enni maximális étkezés otthon. Ez megadja a teljes irányítást az összetevők, mint a cukor, zsír, olaj és só, hogy megy az élelmiszer. Meg fog lepődni, milyen gyorsan el fogja veszíteni az összes extra flab ezzel. Ússzatok egyet, szívjátok fel a folyadékot, igyatok sok vizet és zöld zöldséglevet. Minden szezonban kínál nekünk rengeteg vízben gazdag gyümölcsök; nyáron van gyümölcsök, mint a dinnye, a téli hónapokban megy amla-víz vagy meleg nimbu-paani. Menj a hihetetlen nyári gyümölcsök és zöldségek, amelyek 96% víz. Valójában egy vizsgálat kimutatta, hogy 14 férfi és nő 30% – kal növelte az anyagcseréjét azáltal, hogy naponta csak növelte a vízfelvételt.

Az adagok csökkennek, és az étel jobban felszívódik

Mind tudjuk, de most gyakoroljuk. Meg fog lepődni, hogy az adagok mennyire csökkennek, és az étel jobban felszívódik. Az optimális felszívódás és emésztés érdekében a teljes relaxációs állapotban egyen. ncrease yourprotein bevitel, mert segít éget zsír, és izomépítés. Egyél sajtot, tojást, csírát, lencse csirkét, halat vagy húst. Is, fehérje tartja tele, mint a szervezet időt vesz igénybe, hogy megemésztse a fehérje, így Ön satiated. HealthHow To Lose Weight In 10 Days: Expert Tipps And A 10-Day Diet Plan Hogyan fogyjunk 10 nap alatt: Szakértői tippek, 10 napos diéta PlanShilpa Arora osztozik a top 10 titkait elérni a cél súly ebben az évben.

Kövesse ezt a 10 napos étrend tervet, hogy eredményeket érjen el.Shilpa Arora. Hogyan fogyjunk 10 nap alatt: Szakértői tippek, 10 napos étrend. Betekintés Mindannyian bűnösek vagyunk abban, hogy mindenféle diétával és fitness tippekkel próbálkozunk, nem mérjük le magunkat naponta, néha csak szükségtelenül pánikolunk, hogy a következő 10 napban megpróbáljunk maximális étkezést enni otthon. Ha az ünnepek alatt fogyni akarsz, vagy vissza akarsz illeszkedni a nyári fürdőruhádba, vagy egyszerűen egészségesebb életet akarsz élni, tudod, hogy időre és türelemre van szükséged.

Mindannyian bűnösek vagyunk, mert mindenféle diétával és fitness tippekkel próbálkoztunk, hogy leadjuk az extra kilókat. Míg egyesek sikeresen teljesítették céljaikat, és extrém intézkedéseket fogadtak el, mások küzdöttek és küzdöttek egy olyan pontért, ami miatt feladták a reményt. Az igazság az, hogy fogyás könnyű, de csak akkor, ha a megfelelő módon történik. Tehát itt van a top 10 titkom, hogy segítsen elérni a célsúly ebben az évben, és nem csak, hogy, ezek a napi gyakorlatok is segít, hogy egy egészségesebb életet. Top 10 Tippek, hogy indítsa újra a szervezet, és kick start fogyás. Állítsa be az ébresztőt 20 perccel korábban, és ütemezze be az edzést reggel első dolga lesz. A tanulmányok szerint azok, akik reggel edzenek, viszonylag karcsúbbak és egészségesebbek, mint azok, akik később edzenek. Vigye magával az érzés jó hormonok és energia egész nap csinál a testmozgás reggel.
gyakorlat

Ne súlyozd magad naponta, néha feleslegesen megrémít, és demotiváló tud lenni. Is, a skála lehet megtévesztő, mert figyelmen kívül hagyja a tényt, hogy lehet, hogy hozzá izomsúly. Mérd le magad hetente egyszer, és lehetőleg reggel. Amikor az ügyfelekkel konzultálok, rájöttem, hogy a főétkezéseik jól kezelhetők, azonban a snack olyan terület, ahol a legtöbbjük felesleges ételekért megy, és veszélyeztetik a fogyásukat. Jó ötlet, ha a munkahelyeden vagy útközben csomagolsz. Készíts kis csomag dió és magvak, gyümölcsök, sima joghurt, chaach, csírák, sötét csokoládé, Csilla, kockák paneer vagy sajt snack. Ez a kedvencem, és a legtöbb ügyfelemnek azt mondom: “egyél egy almát, vagy képzeld el. Ha nem éhes ahhoz, hogy enni egy teljes alma, akkor nem éhes, csak unatkozik!”. Vegyenek részt szórakoztató tevékenységek vagy hobbik, mint az éneklés, olvasás, vagy amit szeretne. Gondolkodás élelmiszer minden alkalommal lehet rendkívül adóztató a fogyás erőfeszítéseit.
apple 620×350.

A következő 10 napban próbáljon meg maximális étkezést otthon

A következő 10 nap próbálja enni maximális étkezés otthon. Ez megadja a teljes irányítást az összetevők, mint a cukor, zsír, olaj és só, hogy megy az élelmiszer. Meg fog lepődni, milyen gyorsan el fogja veszíteni az összes extra flab ezzel. Ússzatok egyet, szívjátok fel a folyadékot, igyatok sok vizet és zöld zöldséglevet. Minden szezonban kínál nekünk rengeteg vízben gazdag gyümölcsök; nyáron van gyümölcsök, mint a dinnye, a téli hónapokban megy amla-víz vagy meleg nimbu-paani. Menj a hihetetlen nyári gyümölcsök és zöldségek, amelyek 96% víz. Valójában egy vizsgálat kimutatta, hogy 14 férfi és nő 30% – kal növelte az anyagcseréjét azáltal, hogy naponta csak növelte a vízfelvételt ülj le és igyál vizet.

Mind tudjuk, de most gyakoroljuk. Meg fog lepődni, hogy az adagok mennyire csökkennek, és az étel jobban felszívódik. Az optimális felszívódás és emésztés érdekében a teljes relaxációs állapotban egyen.
egészséges 620 Növelje a protein bevitelét, mert zsírégetést és izomépítést segít. Egyél sajtot, tojást, csírát, lencse csirkét, halat vagy húst. Is, fehérje tartja tele, mint a szervezet időt vesz igénybe, hogy megemésztse a fehérje, így Ön satiated. tojás 620×350.